Эцэг/эхийн нэр: Төмөрбаатар Нэр: Цэцэгжаргал Эрдмийн зэрэг: МА И-мэйл: tunamal96@yahoo.com |
Төгссөн сургууль, он: МУИС
Судалгааны чиглэл: Монгол урлагийн уламжлал шинэчлэл, соёл урлагийн менежмент
Хавсарч хийдэг ажил: Байхгүй
Албан тушаал: МУИС-ийн Утга зохиол, урлаг судлалын тэнхимийн ахлах багш
[read more=”Бүтээлийн жагсаалт үзэх” less=”Бүтээлийн жагсаалт хаах”]
Боловсролын зэрэг хамгаалсан бүтээл:
- “Монгол цам, түүний онцлог” сэдвээр “Урлаг судлаач-багш” мэргэжлээр бакалавр, МУИС, НУФ, Ардын урлаг судлалын тэнхим.Удирдагч багш УГЖ Т.Туул, 1996 он.
- “Монгол цам, түүний дэг урлаг \Эрдэнэзуугийн цамын шулмын харайлт\” сэдвээр урлаг судлалын магистр. МУИС, НУФ, Удирдагч хэл бичгийн шинжлэх ухааны доктор Л.Хүрэлбаатар. 1997 он.
- “Соёлын салбарын хүний нөөцөд хийсэн шинжилгээ” сэдвээр нийгмийн удирдлагын магистр. Удирдлагын хөгжлийн академи, Нийгмийн удирдлагын магистрантур. 2006 он, Удирдсан багш доктор Ч.Наранчимэг.
Эрдэм шинжилгээний илтгэл:
- “Монгол цам, түүний онцлог” сэдэвт илтгэл, УБ., 1997 он. Залуу судлаач эрдэмтдийн бага хуралд.
- “Уран сайхны сэтгэлгээнд дэхь гадаад ба дотоод хүчин зүйлс” УБ., 2004 он. “Соёл , урлаг судлалын өнөөгийн байдал, чиг хандлага” олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хуралд.
- “Соёлын салбарын бодлого хэрэгжилт” УБ., 2006 он. УХА, магистрантурын эрдэм шинжилгээний бага хуралд
- Модерн ба контемпорери бүжгийн сэтгэлгээ” Соёл судлаачдын үндэсний их семинар, УБ хот, 2010,05, 08.
- “Бий биелэгийн аморф шинжийг тайлбарлах нь” илтгэл, МХСС, Урлаг судлалын тэнхмийн их семинар, 2010 оны 12 сарын 17,
Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл:
- “ Цам ба бүжгийн урлаг” НУФ-ын эрдэм шинжилгээний бичигт. 1998 он, 4/133
- “Монгол ардын бүжгийн уламжлал ба шинэчлэлт, сургалт ба судалгаа” /англи хэлээр/ 2004 он. /Тайваньд зохиогдох олон улсын бүжиг судлаачдын бага хуралд хүргүүлсэн./
- Орчин цагийн урлагийн зарим хэв маягийг үг хэллэг, бүтцээр мөшгөн тайлбарлах нь” Ч.Болдбаатарын хамт, //“Аcta Mongolia” сэтгүүл 2008 он, Vol. 8 (306), УБ хот. 325-329 тал.
- Орчин цагийн бүжгийн урлагийн сэтгэлгээ хаана хүрчихэв ээ” Соёл судлаачдын үндэсний их семинарын эмхэтгэл, УБ хот, 2010,05 сар. 332-335 тал.
- Бүжгийн аморф шинж, гарвалын талаарх эргэцүүлэл //Мongolia:Area and culture studies Vol.1 (368), 2012 он, УБ., 87-95 тал.
- “Монгол бүжгийн дохио зангын зарим тайлал” //ACTA Mongolia Vol.12 (383), УБ., 2012 он, Ч.Болдбаатарын хамт. 112-123 тал.
- Монгол бий биелэгийн дохио зангын зарим тайлал. Ч.Болдбаатарын хамт. //МХСС-ЭШБ 70 жил, 2012, боть XXXV (367), 111-124 тал.
- Монгол бий биелэгийн бинар гарвалыг мөшгөхүй //Урлаг судлалын тэнхмийн ЭШБ №2, УБ, 2012 он, 108-116х
- Бий биелэгийг амбивалент шинжээр тайлбарлахын учир, Ч.Болдбаатарын хамт, //ACTA Mongolia Vol 13 (385), УБ., 2013 он, 23-27 тал
- Түрэг хэлний язгуур үндсийн хувилбар ба түрэг хэлнээс монгол хэлнээ орсон хоёр үгийн тухай М.Ууганбаярын хамт. //ACTA Mongolia Vol 13 (385), УБ., 2013 он, 120-123 тал
- Ариун дагшин сэтэр (дохиолбор) амбивалент шинжид холбогдох нь, Ч. Болдбаатарын хамт, //ACTA Mongolia Vol 14 (400), УБ., 2014, 17-24 тал
- Үйл үйлдлээр аргадах засалд. Ч.Болдбаатарын хамт. //МХСС-ЭШБ 2014, боть XXXVIII (412) 149-155 тал.
- Биелэгийн гарвалын асуудалд //Соёл судлаачдын үндэсний VIII их семинарын эмхэтгэл, УБ, 2014 он. №1/7, 116-121 тал.
Ном сурах бичиг, гарын авлага:
- А.Одгэрэлийн хамт “Эртний урлагийн ертөнц” УБ, 2009 он.
- Редактор-Д.Нанжид “Монголын бүжгийн урлагийн уламжлал, хөгжлийн шинэ хандлага” УБ , 2008 он.
- “Урлахуйн ухааны уламжлал ба орчин үе” урлаг судлалын тэнхмийн эрдэм шинжилгээний бичгийн редактор 6.5 хх-8.5 хх /Урлаг судлалын тэнхмийн 20 жилийн ойн эрдэм шинжилгээний бичиг/
[/read]