Т.Цэцэгжаргал

Эцэг/эхийн нэр:  Төмөрбаатар

Нэр:   Цэцэгжаргал

Эрдмийн зэрэг: МА

И-мэйл: tunamal96@yahoo.com

Төгссөн сургууль, он:  МУИС

Судалгааны чиглэл: Монгол урлагийн уламжлал шинэчлэл, соёл урлагийн менежмент

Хавсарч хийдэг ажил: Байхгүй

Албан тушаал: МУИС-ийн Утга зохиол, урлаг судлалын тэнхимийн ахлах багш

[read more=”Бүтээлийн жагсаалт үзэх” less=”Бүтээлийн жагсаалт хаах”]

Боловсролын зэрэг хамгаалсан бүтээл:

  1.  “Монгол цам,  түүний онцлог” сэдвээр  “Урлаг судлаач-багш” мэргэжлээр бакалавр,  МУИС, НУФ, Ардын урлаг судлалын тэнхим.Удирдагч багш УГЖ Т.Туул, 1996 он.
  2.  “Монгол цам, түүний дэг урлаг  \Эрдэнэзуугийн цамын шулмын харайлт\” сэдвээр урлаг судлалын магистр. МУИС, НУФ, Удирдагч хэл бичгийн шинжлэх ухааны доктор Л.Хүрэлбаатар. 1997 он.
  3.  “Соёлын салбарын хүний нөөцөд хийсэн шинжилгээ” сэдвээр нийгмийн удирдлагын магистр. Удирдлагын хөгжлийн академи, Нийгмийн удирдлагын магистрантур.  2006 он, Удирдсан багш доктор Ч.Наранчимэг.

 Эрдэм шинжилгээний илтгэл:

  1.  “Монгол цам, түүний онцлог” сэдэвт илтгэл, УБ., 1997 он. Залуу судлаач эрдэмтдийн бага хуралд.
  2. “Уран сайхны сэтгэлгээнд дэхь гадаад ба дотоод хүчин зүйлс”  УБ., 2004 он.  “Соёл , урлаг судлалын өнөөгийн байдал, чиг хандлага” олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хуралд.
  3.  “Соёлын салбарын бодлого хэрэгжилт” УБ., 2006 он. УХА, магистрантурын эрдэм шинжилгээний бага хуралд
  4. Модерн ба контемпорери бүжгийн сэтгэлгээ” Соёл судлаачдын үндэсний их семинар, УБ хот, 2010,05, 08.
  5. “Бий биелэгийн аморф шинжийг тайлбарлах нь” илтгэл,  МХСС, Урлаг судлалын тэнхмийн их семинар, 2010 оны 12 сарын 17,

Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл:

  1. “ Цам ба бүжгийн урлаг”  НУФ-ын эрдэм шинжилгээний бичигт. 1998 он, 4/133
  2.  “Монгол ардын бүжгийн уламжлал ба шинэчлэлт, сургалт ба судалгаа” /англи хэлээр/   2004 он. /Тайваньд зохиогдох олон улсын бүжиг судлаачдын бага хуралд хүргүүлсэн./
  3. Орчин цагийн урлагийн зарим хэв маягийг үг хэллэг, бүтцээр мөшгөн тайлбарлах нь” Ч.Болдбаатарын хамт, //“Аcta Mongolia” сэтгүүл 2008 он, Vol. 8 (306),  УБ хот. 325-329 тал.
  4. Орчин цагийн бүжгийн урлагийн сэтгэлгээ хаана хүрчихэв ээ” Соёл судлаачдын үндэсний их семинарын эмхэтгэл, УБ хот, 2010,05 сар. 332-335 тал.
  5. Бүжгийн аморф шинж, гарвалын талаарх эргэцүүлэл //Мongolia:Area and culture studies Vol.1 (368), 2012 он, УБ., 87-95 тал.
  6. “Монгол бүжгийн дохио зангын зарим тайлал” //ACTA Mongolia Vol.12 (383), УБ., 2012 он, Ч.Болдбаатарын хамт. 112-123 тал.
  7. Монгол бий биелэгийн дохио зангын зарим тайлал. Ч.Болдбаатарын хамт.  //МХСС-ЭШБ 70 жил, 2012, боть XXXV (367), 111-124 тал.
  8. Монгол бий биелэгийн бинар гарвалыг мөшгөхүй //Урлаг судлалын тэнхмийн ЭШБ №2, УБ, 2012 он, 108-116х
  9. Бий биелэгийг амбивалент шинжээр тайлбарлахын учир, Ч.Болдбаатарын хамт,  //ACTA Mongolia Vol 13 (385), УБ., 2013 он, 23-27 тал
  10. Түрэг хэлний язгуур үндсийн хувилбар ба түрэг хэлнээс монгол хэлнээ орсон хоёр үгийн тухай М.Ууганбаярын хамт. //ACTA Mongolia Vol 13 (385), УБ., 2013 он, 120-123 тал
  11. Ариун дагшин сэтэр (дохиолбор) амбивалент шинжид холбогдох нь, Ч. Болдбаатарын хамт,   //ACTA Mongolia Vol 14 (400), УБ., 2014, 17-24 тал
  12. Үйл үйлдлээр аргадах засалд. Ч.Болдбаатарын хамт. //МХСС-ЭШБ 2014,  боть XXXVIII (412) 149-155 тал.
  1. Биелэгийн гарвалын асуудалд //Соёл судлаачдын үндэсний VIII их семинарын эмхэтгэл, УБ, 2014 он. №1/7, 116-121 тал.

 Ном сурах бичиг, гарын авлага:

  • А.Одгэрэлийн хамт “Эртний урлагийн ертөнц” УБ, 2009 он.
  • Редактор-Д.Нанжид “Монголын бүжгийн урлагийн уламжлал, хөгжлийн шинэ хандлага” УБ , 2008 он.
  • “Урлахуйн ухааны уламжлал ба орчин үе” урлаг судлалын тэнхмийн эрдэм шинжилгээний бичгийн редактор 6.5 хх-8.5 хх /Урлаг судлалын тэнхмийн 20 жилийн ойн эрдэм шинжилгээний бичиг/

[/read]