![]() |
Эцэг/эхийн нэр: Мэнд Нэр: Нарантуяа Эрдмийн зэрэг: Доктор, дэд профессор И-мэйл: m.narantuya@num.edu.mn |
Төгссөн сургууль:
2008 Ph.D. МУ, БСШУЯ-ны дэргэдэх Боловсрол судлалаар хамгаалуулах зөвлөл.
1984 ОХУ, Эрхүү, Багшийн Дээд Сургууль
Мэргэшүүлэх сургалтууд:
1994 Хирошимагийн Их Сургуулийн Харьцуулсан боловсрол судлалаар мэргэшүүлэх 2 жилийн курс
2002 АНУ, Колумбийн Их Сургуулийн Багшийн Сургуулийн “Боловсролын бодлогын шинжилгээ” сэдвээр 3 сарын онлайн сургалт
2004 Парис, Олон Улсын Боловсролын Хүрээлэнгийн “Боловсролын чанарын судалгаа” 4 долоо хоногийн сургалт
Судалгааны ажлын чиглэл: Боловсрол судлалын олон улсын хөгжлийн чиг хандлага, боловсрол, сургалтын үр дүн ба үнэлгээ, сургуулийн удирдлага, суралцахуйн сэтгэл зүй, хэвийн ба хэвийн бус зан үйл, байгууллагын зан үйл, эрх зүйн харилцаанд оролцогчдын сэтгэл зүй
Албан тушаал: ШУС-НУС-ын БССТ-ийн багш, дэд профессор
Бүтээлийн жагсаалт үзэх
Ном бүтээл: 2015 Нарантуяа М. Танин мэдэх үйлийн физиологи. Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Сэтгэцфизиологи. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сэтгэл зүй. Улаанбаатар. 2010 Нарантуяа М. Монголын эрх зүйн боловсролын шинэчлэл. Монографи. Улаанбаатар. Номын бүлэг: 2013 Нарантуяа М. Нэгдмэл сургалтын онол, арга зүйн асуудалд. Дээд сургуулийн сургалтын технологи ном, 142-154 х. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Их дээд сургуулийн багшийн хөгжил. Улаанбаатар. Эрдэм шинжилгээний өгүүлэл: 2017 Нарантуяа М. Цагдаагийн алба хаагчдын сэтгэлийн хөдөлгөөний чадамжийг судалсан үр дүн. Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Цагдаагийн алба хаагчдын стрессээ даван туулах чадварыг судалсан нь. Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Өсвөр насны хүүхэд ба эцэг ахийн харилцаа хандлага. Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Сурлагын амжилт ба багш нарын шилжилт хөдөлгөөн (Баянхонгор аймгийн жишээн дээр). Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М., Ганболд Д. Оюутны сурах хэв шинж. Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М., Ганболд Д. Бакалаврын ерөнхий суурь хичээлийн харьцуулсан судалгааны үр дүн. Боловсролын хүрээлэн, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М., Лхагвамаа Б. Монгол хэлний хичээлээр уламжлалын мэдлэг, чадварыг хөгжүүлэх асуудалд. Москвагийн Хүмүүнлэгийн Дээд Сургуууль, Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл. 2017/03. ОХУ 2017 Нарантуяа М. Деменцийн асуудалд. МУБИС, Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл. 2017/05. Улаанбаатар 2016 Нарантуяа М. Хүүхэд, залуучуудын хөгжил-Интернет. Боловсролын Шинжлэх Ухааны Академи, Боловсрол судлал сэтгүүл, 2016/05 (123). Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Зонхилон тохиолдох сэтгэцийн эмгэгүүд нь эмчийн үзлэгийн ачаалал, эмнэлгийн үйлчилгээний сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №409 (14). Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Монгол хүний оюун ухааны хөгжлийн түвшинг Равены тестээр судалсан нь. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №409 (14). Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Багш бэлтгэдэг олон улсын туршлага. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №409 (14). Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Байгууллагын сэтгэл зүйчийн хэрэгцээг судалсан нь. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №359 (13). Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Сурган хүмүүжүүлэх дадлагын асуудалд. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №359 (13). Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Байгууллагын сэтгэл судлалын асуудалд. МУИС-д сэтгэл зүйч бэлдэж эхэлсний 20 жилийн ойн эрдэм шинжилгээний хурал. Боловсрол сэтгүүл. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Байгууллагын сэтгэл судлаачдын эрэлт хэрэгцээ ба нийгмийн тулгамдсан асуудлууд. Их Монгол ДС., Эрдэм шинжилгээний бичиг, №9. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Дауны хам шинжтэй хүүхэдтэй сургууль, гэр бүлийн хүрээнд ажиллах зарим арга барил. Боловсрол сэтгүүл. №358, Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Их, дээд сургууль, коллежийн багшийн ажлын үнэлгээг боловсронгуй болгох нь. Боловсрол сэтгүүл, №358. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Даяаршлын эрин үе дэх их, дээд сургуулийн хөжил: зөрчил ба шинэчлэл. Их Монгол ДС., Эрдэм шинжилгээний бичиг, №7,8. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. ИДСК-ийн багшийн ажлын үнэлгээг боловсронгуй болгох нь. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №358 (12). Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Дауны хам шинжтэй хүүхэдтэй сургууль, гэр бүлийн хүрээнд ажиллах арга барил. МУИС, НШУС, Боловсрол судлал, №358 (12). Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Сэтгэл судлалын мэргэжлийн ангийн оюутнуудын мэдлэг, чадварыг үнэлэх асуудалд. МУБИС. Улаанбаатар. Орчуулга: 2016 Кутушов М.В. Толин тусгалт өвчин. Хавдар, чихрийн шижин, шизофрени, харшил (М.Нарантуяа, Ш.Эрдэнэчимэг, Л.Уранцэцэг, М.Дэлгэржав, Т.Бүрэнжаргал, Г.Сарантуяа, Б.Туяа, орчуулсан). Улаанбаатар: Адмон принтинг. Диплом, диссертаци: 2008 Ph.D. МУ, БСШУЯ-ны дэргэдэх Боловсрол судлалаар хамгаалуулах зөвлөл. Монгол улс дахь эрх зүйн боловсролын шинэчлэлийн асуудалд сэдвээр докторын зэрэг хамгаалсан. Эрдэмшинжилгээнийилтгэл: 2017 Нарантуяа М. Хүүхдийн сурах хэв шинж /ЕБС-ийн жишээн дээр/. МУБИС, Боловсролын сэтгэл зүйн асуудлууд эрдэм шинжилгээний хурал. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Оюутны сурах хэв шинж. МУИС, Нийгмийн дасан зохицоо ба төлөвшил эрдэм шинжилгээний хурал. Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Дээд боловсролын сургалтын үр дүнгийн асуудалд. МУБИС, Боловсролын менежментийн тулгамдсан асуудлууд олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал.Улаанбаатар. 2017 Нарантуяа М. Хүүхэд залуучуудад уламжлалын мэдлэг, чадвар олгох асуудалд. Москвагийн бүсийн их сургуулийн онлайн эрдэм шинжилгээний хурал. ОХУ. 2017 Нарантуяа М. Энэтхэгийн Дели хотноо зохион байгуулагдсан. “Боловсролын тулгамдсан асуудлууд” олон улсын хуралд онлайн илтгэл хэлэлцүүлсэн .2016.12 сарын 07-08”-нд 2016 Нарантуяа М. Их дээд сурргуулийн ерөнхий эрдмийн сургалтын харьцуулсан судалгаа. ХСИС, багш судлаачдын эрдэм шинжилгээний хурал. Улаанбаатар. 2016 Нарантуяа М. Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх сургалт ба сурагчдын амжилтыг судалсан нь. МУБИС, Боловсролын үнэлгээ олон улсын ЭШХ-ын эмхэтгэлд. Улаанбаатар. 2015 Нарантуяа М. Опыт подготовки учителей за рубежом(англи хэл дээр). Московском Гуманитарном институте, Байкальский филиал, сборник научных статей. 2015 Нарантуяа М. Innovation issues of universities. ICIED2015.MUST and MIT joint International conference on Innovation and Entrepreneurship development proceedings. Ulaanbaatar. 2015 Нарантуяа М. Хүүхэд залуучуудын хүмүүжлийн асуудалд (2013 оны Монголын нийгмийн судалгаа). МУИС, ШУС, Социологийн тэнхим. Улаанбаатар. 2015 Нарантуяа М. Гоо зүйн хүмүүжлийн асуудалд. Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Оюутны бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэх асуудалд. ХСИС, ЕЭС, Сонсогч оюутны сурах арга барилыг хөгжүүлэх нь сэдэвт ЭШХ-ын эмхэтгэл. Улаанбаатар. 2014 Нарантуяа М. Монгол хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн түвшинг Равены тестээр судалсан нь. Монгол туургатан хүүхэд олон улсын ЭШХ-ын эмхэтгэл. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. ШШГГ-ын банкны өр барагдуулах албаны ажилтнуудын сэтгэл ханамжийн судалгааны үр дүн. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Байгууллагын хамт олны сэтгэл зүй ба сэтгэл ханамж. ШШГГ-ын захиалга. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Төсвийн бодлого, хэрэгжилт дэх иргэд, эмэгтэйчүүдийн оролцоо. Эмэгтэйчүүдийн ТББ Сүлжээ. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Нэгдмэл сургалтын онол арга зүйн асуудалд. Дээд сургуулийн технологи. Улаанбаатар. 2013 Нарантуяа М. Боловсролын үнэлгээний шинэчлэлийн асуудалд. Дээд сургуулийн технологи. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Багшийн ажлын үнэлгээ ба оюутны бие даах чадвар. ХСИС-чн эмхэтгэл. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Их дээд сургуулийн багшийн үнэлгээг боловсронгуй болгох нь. БШУЯ, МУИС-ийн НШУС, Их дээд сургууль, коллежийн багшийн хөгжил. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Бүтээлч сэтэхүйг хөгжүүлэх нь. ДХИС, Сургалтын явцад сонсоч, оюутны бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэх асуудал эрдэм шинжилгээний бага хурлын илтгэлийн эмхэтгэл. Улаанбаатар. 2012 Нарантуяа М. Их, дээд сургуулийн оюутны бие даах ажлын үр дүн нэмэгдүүлэх асуудалд. БСШУЯ, ШУТИС, БИАС, Оюутны бие даах ажил бол их, дээд сургуулийн сургалтын бүрэлдэхүүн хэсэг, суралцахуйн дээд хэлбэр мөн эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэлийн эмхэтгэл. Улаанбаатар. Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил: 2014 Хүүхдийн хөгжлийг дэмжих нь төсөл. БШУЯ. Улаанбаатар. 2014 Байгууллага дахь хүний эрхийн төлөв байдлын судалгаа. ХЭҮК. Улаанбаатар. 2014 Ажилд зуучлах чадваржуулах төсөл, сонгон шалгаруулалт, ажлын байран дахь сургалт. НХХЯ. Улаанбаатар. 2013 Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн үнэлгээ. БШУЯ, гэрээт зөвлөх. Улаанбаатар. 2012 Багшийн ажлын үнэлгээ, ажлын байрны тодорхойлолт. Их дээд сургууль, коллежийн багшийн хөгжил. БШУЯ. Улаанбаатар.