Монгол Улсын Их Сургууль
Мэдээ
ЭЗ
ЗЗХ
Шуурхай
Инфографик
Хөтөлбөрүүд
Багш ажилчид
Оюутан, төгсөгчийн хэлтэс
Төгсөгчид
Ажлын байр
FAQ
ТАНИЛЦУУЛГА
Захирлын мэндчилгээ
Алсын хараа, эрхэм зорилго
Эрдмийн зөвлөл
Захиргааны зөвлөл
Хөтөлбөрийн хороо
БҮТЭЦ БҮРЭЛДЭХҮҮН
Байгалийн ухааны салбар
Математикийн тэнхим
Физикийн тэнхим
Химийн тэнхим
Биологийн тэнхим
Газарзүйн тэнхим
Геологи, геофизикийн тэнхим
Нийгмийн ухааны салбар
Антропологи, археологийн тэнхим
Боловсрол судлалын тэнхим
Сэтгэл судлалын тэнхим
Сэтгүүл зүй, олон нийтийн харилцааны тэнхим
Социологи, нийгмийн ажлын тэнхим
Улс төр судлалын тэнхим
Эдийн засгийн тэнхим
Хүмүүнлэгийн ухааны салбар
Философи, шашин судлалын тэнхим
Түүхийн тэнхим
Монгол хэл, хэл шинжлэлийн тэнхим
Утга зохиол, урлаг судлалын тэнхим
Их Британи, Америк судлалын тэнхим
Европ судлалын тэнхим
Ази судлалын тэнхим
Гадаад хэлний сургалтын төв
Судалгааны хүрээлэн, төв
Археологийн судалгааны төв
Монгол судлалын хүрээлэн
Хот, бүс нутгийн хөгжлийн cудалгааны хүрээлэн
Түрэг судлалын хамтарсан хүрээлэн
Цөмийн судалгааны төв
Нийгмийн судалгааны хүрээлэн
СУРГАЛТ
Сургалтын хөтөлбөр
Тэтгэлэг
Элсэлт, төгсөлт
Маягтууд
СУДАЛГАА
Эрдэм шинжилгээний төсөл
Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл
Эрдэм шинжилгээний хурал
ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА
Судалгаа, инноваци
Гадаад харилцаа
Дотоод хамтын ажиллагаа
Хурлын эмхэтгэл (Бүгд)
Багшийн Ажлын Байран дахь Сэтгэл Ханамжийн Судалгаа
Бүрэн Дунд Боловсролын Физикийн Мэдлэгийн Сүлжээ (Цахилгаан Соронзон Сэдвийн Хүрээнд)
Боловсролын Эрх Зүйн Харьцуулсан Шинжилгээ ба Үр Дүн (Боловсролын Агуулга, Сургалтын Хөтөлбөрийн Зохицуулалтын Хүрээнд)
Дээд Боловсролын Байгууллагын Удирдлагын Манлайлал Байгууллагын Соёлд Нөлөөлөх нь Төрийн, Төрийн Бус Өмчийн Их Сургуулийн Жишээн дээр
Их Сургуулиудын Удирдлага, Санхүүгийн Засаглал: Тэргүүлэгч Сургуулиудын Судалгаа
ЕБС-ийн Сургалтын Менежерийн Ажлын Чиг Үүргийн Өөрчлөлт ба Хэрэгжилт
ШУТИС-ийн Физикийн Цахим Сургалтын Үр Дүн
Танхим ба Цахим Хичээлд Хүүхдийн Нас Сэтгэхүйн Онцлогт Тохирсон Багшийн Арга Зүй Чухал Болох нь
Хөгжлийн Бэрхшээлтэй Оюутнуудад Цахим Сургалтаар Дамжуулан Суралцах Боломжийг Нэмэгдүүлэх Асуудалд
Бүрэн Дунд Боловсролын Мэдээллийн Технологийн Хөтөлбөрийн Хэрэгжилтэд Тулгарч Буй Асуудлын Судалгаа
Гарын Доорх, Хаягдал Материал Ашиглан Угсарсан Энгийн Нэрлэгийн Багажны Найдварт Байдлын Судалгаа
Хамтран Нийлж Суралцахуйн Үр Дүн, Хэмжилтийн Зарим Асуудал
Суралцагчийн Үнэлгээний Журамд Хийсэн Эрх зүйн Шинжилгээний Үр Дүн
Суралцагчийн Элсэлтийн Ерөнхий Шалгалтын Оноогоор Их Сургуулийн Сурлагын Амжилтыг Таамаглах
Шалгалтын Материалыг Шинжлэх Аргуудыг Ашиглах
21 дүгээр Зууны Монгол Суралцагчийн Суурь Цогц Чадамжийн “Тоонон” Загвар
Эх Оронч Үзлийг Дээдлэх Үзэл Баримтлал ба Ой Тогтоолтыг Судалсан Үр Дүн
Багшийн Мэргэжлийн Хөгжлийн Бүлгийг Хөгжүүлэх Зарим Асуудалд
Тэгш Хамруулан Сургах Боловсролыг Хэрэгжүүлэх Явцад Багшид Тулгарч Буй Асуудлыг Судалсан нь
Пифагорын Теорем Сэдвийн Арга Зүйн Нэгэн Хувилбар Түүнийг Туршсан Үр Дүн
“Химийн Урвал” Сэдвийн Хүрээнд Сурагчдын Мэдлэг Чадварыг Судалсан Зарим Үр Дүн
Ухагдахууны Сүлжээний Бүтэц, Шинж Чанарыг Тодорхойлох Боломж
“Z Үеийхний Суралцах Арга Барилыг Тодорхойлох нь