Монгол Улсын Их Сургууль
Мэдээ
ЭЗ
ЗЗХ
Шуурхай
Инфографик
Хөтөлбөрүүд
Багш ажилчид
Оюутан, төгсөгчийн хэлтэс
Төгсөгчид
Ажлын байр
FAQ
ТАНИЛЦУУЛГА
Захирлын мэндчилгээ
Алсын хараа, эрхэм зорилго
Эрдмийн зөвлөл
Захиргааны зөвлөл
Хөтөлбөрийн хороо
БҮТЭЦ БҮРЭЛДЭХҮҮН
Байгалийн ухааны салбар
Математикийн тэнхим
Физикийн тэнхим
Химийн тэнхим
Биологийн тэнхим
Газарзүйн тэнхим
Геологи, геофизикийн тэнхим
Нийгмийн ухааны салбар
Антропологи, археологийн тэнхим
Боловсрол судлалын тэнхим
Сэтгэл судлалын тэнхим
Сэтгүүл зүй, олон нийтийн харилцааны тэнхим
Социологи, нийгмийн ажлын тэнхим
Улс төр судлалын тэнхим
Эдийн засгийн тэнхим
Хүмүүнлэгийн ухааны салбар
Философи, шашин судлалын тэнхим
Түүхийн тэнхим
Монгол хэл, хэл шинжлэлийн тэнхим
Утга зохиол, урлаг судлалын тэнхим
Их Британи, Америк судлалын тэнхим
Европ судлалын тэнхим
Ази судлалын тэнхим
Гадаад хэлний сургалтын төв
Судалгааны хүрээлэн, төв
Археологийн судалгааны төв
Монгол судлалын хүрээлэн
Хот, бүс нутгийн хөгжлийн cудалгааны хүрээлэн
Түрэг судлалын хамтарсан хүрээлэн
Цөмийн судалгааны төв
Нийгмийн судалгааны хүрээлэн
СУРГАЛТ
Сургалтын хөтөлбөр
Тэтгэлэг
Элсэлт, төгсөлт
Маягтууд
СУДАЛГАА
Эрдэм шинжилгээний төсөл
Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл
Эрдэм шинжилгээний хурал
ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА
Судалгаа, инноваци
Гадаад харилцаа
Дотоод хамтын ажиллагаа
“Боловсролын тулгамдсан асуудал, арга зам, шийдэл – 2022” ЭШХ-ын эмхэтгэл
2022-04-11
Хурлын эмхэтгэл (Бүгд
)
М.Сумъяагэрэл, Л.Ганбат, Б.Батсүх (БҮТ) Хичээл сургалтын хоцрогдлын нөхцөл байдлыг тодорхойлох оношлох үнэлгээний ерөнхий үр дүн
Ж.Анхбаяр (ХААИС), А.Амарзаяа, М.Нарантуяа (МУИС) Суралцагчийн элсэлтийн ерөнхий шалгалтын оноогоор их сургуулийн сурлагын амжилтыг таамаглах
Б.Норовсүрэн (МУБИС) Оюутан багшийн химийн хэлний чадамжийн хөгжлийг дэмжих асуудалд
Д.Пунцагсүрэн, Ж.Дэнсмаа (БХ) Ерөнхий боловсролын сургуулийн сургалтын хэрэглэгдэхүүний хэрэглээ, хангалт
Д.Ганчимэг (БХ) Бага боловсролын монгол хэлний сурах бичгийн эхэд хийсэн шинжилгээний зарим үр дүн
Б.Загдсүрэн (ШМТК), A.Амарзаяа (МУИС) Сурах бичиг дэх тригонометр сэдвийн агуулгын харьцуулалт
Д.Түмэнбаяр (МУИС), К.Дина (84-р сургууль) 6 дугаар ангийн сурагчдад “Шулууны хувьд тэгш хэмтэй цэг” ухагдахууныг таниулах, төлөвшүүлэх сургалтын үр дүн
Н.Оюунцэцэг (ХИС) Хөтөлбөрийн менежментийн орчин үеийн чиг хандлага: суралцагчдын энтерпренёр чадамжийг хөгжүүлэх асуудалд
Ж.Энхтүвшин, О.Ирвэс (БХ) Боловсролын парадигм: Онол ба практик
Б.Дорж (Ховд ИС) Оюутнуудын бие хүний шинж, оюун ухааны чадамжийг зөөлөн ур чадвартай харьцуулсан судалгаа
Б.Дорж, М.Гэрэлчулуун (Ховд ИС) Оюутнуудын оюуны чадамж дээр тулгуурлан сургалт зохион байгуулах асуудал
Н.Наранхүү (Харбины БИС) Их сургуулийн үйл ажиллагаанд орчин үеийн сургалтын технологийг хэрэглэх
Д.Баярлах, Б.Нармандах (МУБИС) Сургуулийн дунд ангийн сурагчдын хөдөлгөөний бэлтгэлжилтийн судалгааны үр дүн
Чүн Ян (Хөлөнбуйр ИС) С.Туул, М.Баттөгс, А.Бат-Очир, Т.Оюундарь (МУБИС) Их, дээд сургуулийн оюутнуудын бие бялдрын хөгжил, бэлтгэлжилтийн харьцуулсан судалгаа
Б.Нацагдорж (Мандах ИС), П.Баасанжаргал (СУИС) Ерөнхий боловсролын сургуулийн сурагчдын чөлөөт цагийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа
А.Амарзаяа (МУИС), Б.Шинэтуяа (ШЭОУХС) Шалгалтын даалгаварт анализ хийх тухай
Д.Түмэнбаяр (МУИС), Б.Ариунгэрэл (ШЭОУХС) Сурагчдын өөрийгөө удирдан суралцах стратеги ба олон улсын шалгалтын амжилт хоорондын хамаарал
Т.Уранчимэг (Кемниц ТИС), Э.Мөнхтуяа (ШУТИС) Боловсролын үнэлгээний загваруудын судалгаа
Д.Баярмаа (ШУТИС) Төрийн өмчийн 6 их сургуулийн удирдлагын бүтэц ба санхүүгийн тайлангийн аудитын үр дүнгийн харьцуулалт
Б.Пүрэв, П.Энх-Амгалан, Т.Анударь (Эмзүйн ШУС) Улс орнуудын багшийн хөгжлийн шалгуурыг харьцуулах нь
Ч.Нямгэрэл (МУИС) Н.Нэргүй (Тэгш таван ухаан ТББ) Боловсролын хуулиудад хийсэн багшлахуйн кластер шинжилгээ
Д.Туяа (МУБИС) Их, дээд сургуулийн багшийн нийгмийн хамгааллын үйл явцын судалгаа
Б.Энхтуяа, С.Батцэцэг (МУБИС) Ерөнхий боловсролын сургуульд санхүүгийн боловсрол олгох хэрэгцээ, олон улсын туршлага, дүгнэлт
Т.Уранчимэг (Кемниц ТИС) Г.Ерөөлбат (ШУТИС) Эмчилгээний биеийн тамирын цахим хичээлийн үнэлгээ: ШУТИС-ийн жишээн дээр
Х.Чойжилжав (МУБИС) Шагайн харваачдын цар тахлын үе дэх бэлтгэл сургуулилтын үйл явцын судалгаа
Оюутны илтгэл
Б.Ивээл (МУИС) Монгол, Японы бага боловсролын хөтөлбөр дэх уран зохиолын хичээлийн агуулгын харьцуулсан судaлгаа
Э.Ууганцэцэг, Д.Буянжаргал удирдагч багш Г.Оюунсайхан (МУБИС) Цахим хичээлд Padlet интерактив программыг ашиглах боломж, арга зүй
Ц.Мягмарсүрэн, удирдагч багш Ч.Нямгэрэл (МУИС) Суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзсан сургалтын арга зүйг туршсан үр дүнгээс